BLI EN DEL AV TEAMET!

SOFTWARE SPISER VERDEN

Robotene har lært seg jobben allerede. 
De venter bare på at du gir dem oppdraget.

techstack

Den nye økonomien defineres av tjenester hvor brukerne selv velger å logge seg inn i deres univers. Kundeutviklingen skjer gjennom bruk av tjenesten, og brukerne forventer personlig tilpasset kommunikasjon. Automatisering av dette handler om å integrere marketingsoftware som forbedrer brukeropplevelsen.

Alle leverandører av marketing software hevder å ha én løsning for alt. Det er like riktig som å påstå at du kan bygge et hus med bare spiker. Automatisering av markedsføring for SaaS-selskaper handler om å sette opp integrasjoner mellom flere ulike tredjepartssystemer mot API’er i selskapenes egen software. En slik modulær tilnærming gir fleksibilitet til å bytte ut komponenter etter hvert som innovasjonen i markedet går fremover og reduserer risiko knyttet til å binde seg til én stor leverandør.

Modulær oppbygning av integrasjoner mellom softwares kalles en "tech stack". Vi spesifiserer, setter opp og leverer den optimale sammensetningen av en "marketing tech stack" til deg.

Eksempler på software vi implementerer i våre kunders tech stack:

  • Pipedrive
  • Segment
  • Zapier
  • HubSpot
  • Marketo
  • Hotjar
  • Google Analytics
  • Mixpanel
  • Salesforce
  • Intercom
  • Jira
  • Slack
  • Syncano