BLI EN DEL AV TEAMET!

COUPLER-
BLOGGEN

Teknologi for markedsføring av innovasjoner

Onboarding: Slik lager du programmet

I valget mellom to tjenester vil brukerne velge den som enklest gir mestringsfølelse, selv om den kanskje er dårligere en konkurrenten.   Her er oppgavene du må gjennomføre for å lage et godt onboardingprogram. Lykkes du, finner du ut om din tjeneste er noe folk vil betaler for, eller ikke.   Et godt onboardingprogram hjelper…

Frokostseminar: Onboarding av nye brukere

Arbeider du med å utvikle eller markedsføre webtjenester (software as a service) bør du få med deg vår nye gratis seminarserie. Månedens tema er onboarding – hvordan får du aktive brukere? Vi byr på frokost og læring fra Inzpire.me, Fuse, SDG og Coupler.   Disse deler sine erfaringer Å få nye brukere er ikke det vanskelige…

Onboarding: ikke la kunden reise alene

Du har en utrolig nyttig og gratis tjeneste med mange brukere, men nesten ingen benytter seg av den og enda færre er villige til å betale. Hva er galt? Onboardingen! sier Sigurd J. Vik strategisk rådgiver og partner i Coupler. Han snakker om det som skaper betalende kunder av gratisbrukere: å guide brukeren gjennom kundereisen…

Søkte spenning i Coupler

Kaospiloten Susanne Wexels (28) ville kombinere mestringsfølelse med spenning. Nå hjelper hun nye softwaretjenester å vokse som prosjektleder for Coupler.   Hun kom fra en kul jobb i Foodora, hvor hun jobbet med å skaffe nye restauranter til tjenesten med de rosa sykkelbudene. Å starte noe nytt kan by på tøffe dager, men etter en…

Stort selskap gjør som små startups

“Lean Startup er rett og slett en metode vi bruker for å sikre at vi innoverer på de riktige tingene”, sier DNBs innovasjonssjef Halvor Lande fra scenen på Mesh, under Couplers konferanse om Innovation Marketing. Metoden er den samme som små selskaper med få ressurser bruker til å utvikle sine produkter.