BLI EN DEL AV TEAMET!

COUPLER-
BLOGGEN

Teknologi for markedsføring av innovasjoner

Gratis seminar 23 augusti: Conversational Interfaces – “Chatbots”

Hypen rundt chatbots har vært vanskelig å gå glipp av de siste årene. Teknologien representerer en ny måte for oss mennesker å integreres med datasystemer på.

Selv om hypen har lagt seg litt virker det som om Chatbots fortsatt skaper stort engasjement, og fordelene blir tydeligere for selskaper verden over. Chatbots begynner å bli en naturlig del av brukeropplevelsen hos mange selskaper.

Men hvilke muligheter innebærer bruken av chatbots? Hva ligger bak teknologien og hvordan kan en chatbot bli et nyttig verktøy for ditt selskap?

Den 23. August inviterer vi til Coupler Academy og  Convertelligence, Robin og Coupler skal dele sine erfaringer, tanker og tips.

 

 Program

 Dato er 23. Augusti  2018

 Lett mat og drikke serveres fra kl 15.00

Første taler begynner kl 15.15

Mingling fra kl 16.30

Avsluttes ca kl 17.00

 

Du finner oss på Torggata 13, 0181 Oslo. I Explorer HQ sine lokaler ved Youngstorvet (Google Maps)

 

Disse deler sine erfaringer

Conversational commerce & ny måte å kommunisere med kundene

Pål Ohna Børde, Grunnlegger, Robin

Pål skal snakke om conversational commerce og hvordan Robin legger til rette en ny handlemåte på kundenes premisser. Robin er en personlig assistent som leverer alt mulig innen en time i Oslo. Og de er pioneer på å bruke Facebook Messenger som salgskanal, og Pål vil dele deres erfaring og snakke om fordeler med chatbots. Pål har erfaring fra hovedkontoret i Paris til Peugeot Citroën Gruppen innenfor digitale løsninger og retail erfaring fra Vitusapotek.

 

40% av alle selskaper vil kommunisere gjennom chatbots innen 2019

Sophie Ellefsen og Nikolai Toverud, Forretningsutviklere, Convertelligence

Sophie og Nikolai jobber som forretningsutviklere i chatbot-selskapet Convertelligence. I et eksploderende og nytt marked har de rask opparbeidet seg ekspertkunnskapgjennomprosjektledelse, kundekontakt og partnerkontakt ut mot markedet.

Som selskapets ansikt utad har de vært med å bygge opp chatbot-strategien til store selskaper som DnB, Posten, Komplett.no, Thon Hotels, Obos og Finn.no. Convertelligence bruker egenutviklet teknologi til å automatisere dialogen hos sine kunder. Nikolai og Sophie forteller hvordan.

 

Eventyrroboten

Magnus Nilsson, Daglig leder, Coupler 

Det var en gang en prototype som ble Sveriges mest populære chatbot for messenger. Magnus forteller hvordan chatbots kan hjelpe leseforståelsen til barn.